uppdate Viktkoll

jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera. men jag har jobbat och inte orkat blogg. Men jag har faktiskt tränat också.
Så duktig är jag.  Det är rena konditionsträningen att jobba.
Och igår sprang jag omkring som en galen iller och allt gick så himla bra.
kom dit med en klump av oro i magen eftersom farfar ligger på sjukhus. Men jag vet inte någon gav mig styka att stanna och göra allt jag kunde. Va som att jag fick en andra chans att visa vad jag går för och jag använda varje minut av chansen och gjorde den till det bästa jag kan göra.  Allt bara gick så bra och jag kände mig nöjd och stolt över kvällens insats.

Hade därimot väldigt svårt att sova. jag vet inte varför. Men en dusch gör det mesta bra så jag tog en ducsh och sen kunde jag sova som en ängel..
men jag måste erkänna att sen jag började träna så sover jag mycket mycket bättre än vad jag gjort innan.
Så det är bra..



Jag har inte haft tillgång till en våg och tänker inte börja väga mig igen förren nästa söndag så det ska nog bli bra.

Men jag tänkte berätta att Om man dricker ett glas vatten innan maten så går man ner 2,5 kg mer än om man inte gör det.
vatten är en otroligt bra källa till ett nyttigare liv. Vatten gör många bra saker. det är gratis och det ger en mättnadskänsla som gör  så att man inte äter lika mycket, Det ökar förbränningen och ger huden en återfuktning.
Jag har börjat att dricka minst 1 liter vatten om dagen och vill jag lyxa till det blir det bubbelvatten. ibland loka men oftast hemma gjort.
vatten är en fiffig grej, PRÖVA.

tips: Drick aldrig iskallt vatten vid träning. eller om man är ute och det är kallt ute.

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0