Godnatt

Kan ni tänka er att jag har skrivit både ett godmorgon och nu ett godnatt inlägg på samma dag. HELT AMAZING.
Brukar inte hända så ofta men idag händer det. Som man brukar säga Plötsligt händer det.
Det som har hänt idag är egentligen inte speciellt spännande så jag tänkte hoppa över den biten.

men nu på kvällen har jag och min älskling legat i sängen och kollat på Ullared, Asså jag fattar egentligen inte hur man kan fastna för det programet handlar om ett varuhus liksom men det är så jäklans roligt. Måste ni hålla med om. I kvällens avsnitt va dem tre syskon damerna Så oslagbart roliga. Jag tror jag höll på att dö av skratt. Så söta va dem iallfall.

Så nu är ju nyduschad och fräsch för sovdax. Så kolla på lite sällskap innan jag somnar också. Imorgon berättar jag då vad som händer eftersom jag har slutat att bestämma mig för saker. Så det får ni veta imorgon.

GOOOODNATT <3

komentarer
Postat av: Anonym

men awwe:* Du är hur jävla sööt som helst, jag älskar ditt ansikte är avis, så jävla fint:D<3

2010-09-27 @ 22:27:33
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Det var väldigt kul på galan faktiskt. Händer idag?

2010-09-28 @ 07:48:50
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0