Gooodnatt

Nu börjar jag bli trött och huvudvärken vill bara inte släppa... Börjar bli trött på den.
Så jag tänkte krypa mig till rätta i sängen nu och vänta på min sötis som snart kommer hem hoppas jag.
Imorgon är jag ledig (kanske) en är sjuk så kanske får hoppa in. Skulle kännas bra eftersom jag antar att någon hoppade in istället för mej.

Annars så tänkte jag träna imorgon och baka lite glutenfria kakor till jobbet för jag tycker att dem som är gluten allergiker ofta får så tråkiga saker när man är på konferens och så men jag vill att dem ska ha en fantastisk upplevelse på vårat ställe. Så jag tänkte göra äppelkaka. Passar bra att frysa in och så. Sen någon annan dag tänkte jag baka bullar. Får se hur det går.

Ska ladda batterierna i min kamera också så att jag kan ta lite bilder igen.
Men godnatt på er och sov så gott...

Känns som att det ändå inte är någon som läser min blogg.. Hum



Saknar mitt hår...

komentarer
Postat av: Anonym

Jag läser!

2010-09-21 @ 15:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0