Joggingtur vs Svampplockning

jag skulle ut på joggingtur men ganska snabbt förvandlades den till en tur i skogen för att leta svamp. När jag väl börjat jogga så hittade jag en svamp. En kalle-johan svamp.
Så sprang hem och tog på mej lite mer kläder och greppade kameran.

Så joggingturen blev en timmes svampletning istället. Egentligen totalt onödigt för jag hittade bara tre svampar.
Men jag tog lite kort också.




jag gick till bron som går över motorvägen. Och det som är inringat är ett flygplan som höll på att lyfta.

När flygplanet vänt och va typ precis över mej satte kan kameran på full inzoomning och så blev resultatet.¨

Ska nog fråga mamma om hon inte har lust att gå ut i skogen imorgon innan jobbet för det är lite småläskigt att gå själv faktiskt.

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0