J*vla Skit fredag

jag hatar att vara sjuk som jag hade sett fram emot dagens arbete. Så ska min mage hålla på att leka sitt egna liv med att inte ta emot det jag stoppar i mej. Jävla skit mage säger jag bara. Tack vara den måste jag vara hemma idag också..
Kunde jag inte varit sjuk om två veckor så jag är ledig istället....
ÅÅÅÅH JAG HATAR DETTA...

JAG VILL JOBBA... Hum låter som att jag är desperat, haha precis vad jag är Arbetsnarkoman, kan man kanske inte kalla mej än men snart.

SKIT SKIT SKIT..

Men jag har världens bästa mamma som kom hit med cola och bananer och va med mej en stund så jag slapp ha tråkigt...
Älskar dej mammsen <3

komentarer
Postat av: Anonym

love you to <3

2010-09-17 @ 14:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0