Lördag

Jahapp idag var det Lördag. Och idag är det blog Awards. och kommer jag få vara där?
Nej.......... Själv ska man jobba och missar en utav dem bästa dagarna på året. Jag som redan förra året hade bestämmt mej att jag skulle gå på blog awards i år. Men nej va pank när biljetterna släpptes och nu ska man jobba istället. Jaja Nästa är SKA jag vara där. Under de året får jag väl odla min kontakt med andra bloggare och gå på blogg träffar och sånt.

Igår va jaf iallfall inne och träffade Mysan. Och sen några fler. Det va Emma, Amanda, Jenny och Markus ( jag tror dem hette så iallfall) Träffade dem bara lite snabbt. Men det va trevligt.

Men nu ska jag väcka mitt gull, sen hämta mina jobb kläder i tvättstugan gick upp lite tidigare så jag skulle hinna ta tvättsugan innan någon annan denna gång. Va meningen att jag skulle tvätta det igår.
Sen ska jag äta frukost och duscha och piffa till sig inför kvällens arbete som är Bröllop...


ALLA SOM SKA PÅ BLOG AWARDS HA SÅ HIMLA ROLIGT.. =)


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0