Nu har jag varit duktig..

Från och med idag ska mitt nya hälsosamma liv börja och jag ska försöka göra det med mamma så mycket jag bara kan.
Jag har precis varit ute med hunden en timme. Blev tyvärr ingen springtur mina fötter orkade inte det så blev en långpromenad istället.
Sen tog jag tag i att klippa hans klor och damsuga lite när jag kom hem.
Och nu har jag ätit kyckling och ris och gjort iordning en blåbär och björnbärs smoothie.


Detta blev dagens runda.

Så typ såhär ser mitt nya liv ut.

-Börja motionera, gör jag typ varje dag på jobbet men ska försöka göra mera utöver det.
-Stretcha är viktigt. Så jag ska börja med det varje dag och utföra lite pilates övningar jag kan.
- Bullar och sånt äter jag inte och inte bröd heller i och med att jag är gluten och pasta äter jag bara majs pasta och det är väl nyttigt eller ?
- Men jag är en liten goodisgris det ska jag sluta med. Iallfall en månad och se om sötsuget fortfarande är kvar.


Och jag har varit så duktig så jag har tagit en premination på ToppHälsa, så insperation och en pilatesboll det är ju perfekt..

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen iväg på 6-års kalas
Pussar

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0