why?

Ibland undrar jag varför det blev som det blev? Är det mitt fel?
Varför alla saknar alla men ingen saknar mej ? Satt och läste igenom hela den gamla bloggen vi hade roligt vad hände?

jo visst min pappa dog. just så var det. När min pappa dog förändrates allt. Ja va omhändertagen en vecka sen dog alla löften. Löften om att finnas där för mig. Va allt bara en lögn? Engentligen förstår jag inte hurm an kan göra något sånt mot någon annan som man kallar för vän? Men kanske inte var någon sån..
Vad kunde jag har gjort rätt som ändå skulle ha blivit fel ? Jag försökte glömma. Glömma hemska syner. En Syn som få men ändå många får uppleva. En syn om en person som man älskar är så döende. En syn om en person som älskar gick mot det ljusa istället för att kämpa sig tillbaka.. Ibland vet jag inte riktigt  vad jag ska tänka eller tycka. Men det va ni som förändrade mitt liv alltså kommer ni alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.
Men jag kommer åter bli bortglömd.

Hoppas att ni har det bra...

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0