15 februari

Idag har jag varit hos läkaren och min underbara Amanda var med mej för jag är lite larvig vågar inte gå själv.
Är jätte läkare rädd. Men det gick bra, lite blodprov och sånt så får vi se vad som händer.
Vi blev väl kvar där i typ 2 timmar. Sen så hyrde vi film åkte hem till mej och kolla på filmen och peta i oss nått i magen, och nu har amanda slocknat hon ligger och sover så sött i min soffa.

HEHE
 
men jag förstår henne hon har varit vaken hela natten så det gör absolut ingenting förutom att jag kan ha lite roligt ;) Lägga upp fina bilder på henne... Mohahaha
Senare idag vet jag inte vad som händer få se om jag orkar träna egentligen måste jag men jag har nått fel med magen också men jag vågade inte ta upp det med läkaren. *feg*



Detta är då sötaste amanda när hon är pigg och glad =)

sötaste amanda när hon äte är så pigg och glad.
Vänta nu hon flyttade på sig nu jag måste bara fota.


Sötnosen själv liksom =)

/ Mysan

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0