Måndag 6/4

Godkväll.
En tråkig nyhet, jo det är så att min lilla laptop har gått sönder och just för tillfället är det den ända datorn vi har, så nu kommer jag inte kunna blogga på ett tag. Så länge jag inte lånar någon annans dator såklart. Men jag ska se till så det kommer ett inlägg lite då och då, ska försöka så mycket jag kan.

Sen har man ju gått och blivit sjuk också inte alls så jäkla kul, men men.
Jag lyckas alltid bli sjuk på loven så är jag kry och pigg när skolan börjar, De suger.
jag som planerat så mycket på mitt lov, men de sket sig.  Men för övrigt mår jag bra. Riktigt bra.
Och de där med Detox har ju inte hållt så bra, men Nu tar vi nya tag..
 

Jo juste, Helgen tillbringade i pojkens place, med två gullegrisar. Den ena gullegrisen springer på fyra tassar så ni inte tror nånting fel om mej nu. Pojke och katten och en massa sol, kan de bli bättre? Shiit de var en otroligt mysig och skön helg om man tar bort att jag gick med feber hela lördagen..

Imorgon ska jag dra mej in till stan med en data för att lämna in den, Min laptop ska på SPA.
Eller ja Semester kanske, läggas in på pyske kan man ju också säga men det är inte lika posetivt.
Nu ska jag avrunda mitt lilla inlägg, får se om jag skriver nått imorgon, Men nu vet ni iallfall varför jag inte skrivit på ett tag. Och det kommer lite bilder snart, men inte i detta inlägg. Pyss på er
-Mysan


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0