Onsdag 8/4 Kväll

Så då var man hemma från pojken.  Hemma hos han blev de inte så nyttig mat, Pannkakor, men de spelade ingen roll det var inte det nyttiga jag va ute efter de va det sociala, känns inte som att det är fullt  så jätte bra.
Men jag hoppas att det blir bättre.

Men det är Tobbe jag ska älska inte hans föräldrar men det är ju kul om man har en ganska bra relation till dem.
Men Tobbe är en utav dem som får mej att må så sjuuukt jätte bra. <3
  



Nu har jag kommit på lite mål med mitt liv fram över.

- Träna regelbundet. Tänkte kanske gå ner lite på träningen men 4-5 ggr i veckan.  Så fort jag blir frisk.
- Äta på regelbunda tider. Måste erkänna att har inte varit så duktig på det det  på senaste tiden.
- Äta ca 6 små mål om dagen, jag äter typ 4 SMÅ mål om dagen.
- Köpa detox medlet och börja dricka det.
- Äta mycket frukt, men det gör jag redan.
- SLUTA SNOOZA.
-  Tagga ner och försöka ta skolan i första hand.

Tycks? Bra mål ?

Nu är det dax att kolla på FRÅGA OLLE och sen sova. Godnatt
- Mysan

komentarer
Postat av: Jennifer

grymma mål, speciellt sluta snooza de skulle jag nog också behöva;)

2009-04-08 @ 22:42:48
URL: http://littlemissshunshine.blogg.se/
Postat av: mysan

Det tror jag hela sveriges befolkning skulle ta och sluta med.

2009-04-09 @ 10:33:08
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0