Påskdagen 12/4

Tråkigt pappa fick inte komma hem idag. Det blir påskfirande och födelsedagsfirande utan honom.
Men det går nog. Han ska ju vara där han mår bäst.
Snart iallfall bär det av till de underbara kamraterna på Tiundavägen, de är verkligen människor man kan vara sig själv med, Helt underbara som alltid ställer upp, tack för att ni finns, Då ingår ju även alla som kommer dit också. <3

Där blir det påskmat i massor, fast jag är ju inte så mycket för påskmat men nått går säkert ner.
Och nu visar det sig att en gammal vän till mej kommer dit, kommer bli kuligt, sen ska jag ju träffa pojken min.
Det blir nog kul kvällä, den blir ju det man gör den till. Och jag tänkte ha trevligt iallfall.


Nu framåt dagen känner jag hur kanonbra jag mår. Hör du det LINDA jag mår jätte bra.
Efter en timmes tur på de roligaste inlinesen, Shiit vad kul det är att åka inlines, jag har typ gjort det varje dag på lovet, så snuskigt roligt. och Flisan är ju så otroligt kul att åka med. Älskar dej <3


Men nu ska jag fixa lite, sminka mej och spela lite kycklingstuds.
Ha en bra söndag alla.
/ Mysan


Glöm inte min insamlning till cancerfonden

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0