Påskdagen 12/4

Godmorgon alla Sorkar.
Idag var ju ute med hunden i Sorkängen, mys var det.

Nej, men jag vaknade upp bredvid min sööötaste gullunge idag, mysigt var det. Tyvärr var han tvungen att gå så tidigt.
Men jag får säkert träffa han snart igen. Helst av allt skulle jag vilja ha han bredvid mej hela tiden bara hålla om han och aldrig släppa taget. Men det kommer jag ju aldrig få. *Dröm vidare My gör det.*
 
Idag mår jag faktiskt helt okej, ganska bra faktiskt, Jag sov sjukt bra i natt, var länge sen jag sov så bra. Tror inte jag vaknade en ända gång av någon hostattak. Hoppas bara på att jag ska få börja träna snart. Jag har saknat träningen så sjukt mycket.
Men nu ska vi städa flisans rum och hoppas lite på att att pappa kommer hem idag och firar påsk med oss.
Men chansen är på hälften, men vi kan ju alltid hoppas.

och tack för Alla bidrag till insamlingen.  

/ Mysan


Älskar dej <3


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0