Torsdag 9/4

Godmorgon.
Ännu en dag i denna jäkla förskylningen, det är inte så kul.
Har typ inte kunnat sova nånting i natt för att jag bara har hostat, sluta med att jag gick upp tog hostmedicin och smetade in tigerbalsam på halsen och under näsan. Sen kunda jag sova några timmar iallfall.
Usch, det är verkligen inte kul. Men annars är jag ganska pigg.

Just nu sitter jag uppe på gymet och ska sitta här till klockan tre. Lite surig stämmning häruppe bara för att jag råkade inte ha några tior så dem skulle kunna sola, men men den skiten man får ta och att springa ner till Statoil är inte så svårt. och sen bli sur för att vi inte tar kort vad ska jag göra? det är inte jag som äger gymet.
Men nu får dem ju sola iallfall så kan jag tömma maskinen på tior sen för egentligen har jag ju massor. HAHA
*Skadeglad*


för er som undrar hur gymmet ser ut, så kan jag knäppa några bilder sen och lägga in.
Nu ska jag faktisk ta och plugga lite, och vänta på att pojken ska svara på sms.
Bilder kommer sen
- Mysan

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0