1 Augsti

Ja nu jävlar är vi påväg.
Har typ nästan precis lämnat Bålsta. Hejdå Bålsta Ses om en vecka.


Ska bli så sjukt skönt att dra iväg. Nu ska jag leta efter 003 .
Det är nån lek som flisan håller på med så då måste jag också göra det.
Man ska leta nummer på bilarna, regplåten så ska man börja med 1. Alltså 001 :P
jag är på 003 typ en lek som aldrig kommer att ta slut eller så kommer den hålla på i evigheter. :P

Men tingeling på er jag skriver mer sen måste spara lite på batteriet på datan :P
Ha en trevlig lördag :P
/ Mysan


komentarer
Postat av: Maria

Haha, den där leken kör vi också, har gjort i några år men jag har glömt bort vilket nr jag är på, typ 60 något tror jag.



Kanske dags att börjar om igen.



Hoppas ni får en trevlig semester.

2009-08-02 @ 10:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0