10 Augusti

Godmorgon!
Inatt har jag faktiskt sovit gott, la mej diagonalt i sängen och sov på Tobbes kudde som han hadde glömt.
Riktigt mysigt.
och jag har en sådan otrolig trängingsvärk efter gårdagens besök på gymet. Jag ska dit idag med, dels för att betala en tröja och för att träna lite.

Jag tänkte köra mage, rygg och armar idag eftersom jag körde ben, rumpa, mage igår. Låter ganska bra va.
Just nu sitter jag bara och funderar på vad jag ska äta till frukost.
En tallrik havregrynsgröt tror jag, Ja men det får det faktiskt bli.

Idag händer en hel del mer saker, Ska typ till polisen och fixa mitt pass och fråga va jag ska göra av moppen.
Sen ska Flisan till läkaren då tänkte jag typ fixa ett tandsmycke jag har alltid velat ha det.
Sen ska jag ringa några samtal. Ikväll hoppas jag på att Tobbe kommer och hälsar på en stund.

Men nu ska jag fixa min frukost, Ska nog gå ut i trädgården och kolla om det finns några hallon.
/ Mysan

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0