28 augusti

En månad sen jag fyllde 18 och har fortfarande inte varit ute på krogen eller ställt mej i bostadskö men det kommer väl det också.
Idag kanske inte fullt så lyckad dag med det finns väl sånna dagar också.
Efter en ganska sömnlös natt så vaknade jag ju självklart med huvudvärk så det blev ingen praktik för mej idag heller.
Ganska tråkigt, men nästa vecka kör jag järnet. Nästa vecka börjar orkestern också, så det bli en rätt så full vecka.
Men det är rätt bra då hinner man inte tänka så mycket. nu ska jag och flisan kolla på film. Sen ska jag sova eftersom jag har DM hela helgen, hoppas verkligen jag får spela någon match iallfall. Men det tror jag, det blir roligt.

Sov gott på er.
och Tack älskling du är bäst bara så du vet det  <3
/ Mysan

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0