1 Juli

Ja då ska jag försöka komma igång med bloggen igen.
Jag vet inte riktigt hur jag mår men jag mår upp och ner. Äntligen har jag ju kommit igång med jobbet lite grann är ledig idag men jobbar imorgon.
Och denna vecka hittils har jag faktiskt sovit riktigt bra, har sovit hos min pojke så vi får se hur natten hemma blir nu.
Nu ska jag spendera lite ensam tid hemma med hunden mamma och flisan ska åka och jobba och jag orkar inte följa med.
Det ör svin varm ute så där vill man inte vara. Hum vad ska jag göra?

En liten hemlighet som jag har kanske kommer upp på bloggen om ett tag. Eller de lär den ju göra   =)
Ha det gött så länge.
Jag saknar Tobias <3


28 dagar kvar tills jag blr 18 =)


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0