10 Juli

Jag somnade vid 6 imorse. Tobbe kom hit vid halv för att pussa på godnatt, och han ville ha en puss innan han drog iväg till jobbet.
Och just nu sitter jag här och gör ingenting. Kl är 2 gick upp för typ en timme sen.  Det är inte min dag idag iallfall.
Jag hatar dessa tankar. Dem dödar mej totalt.  dem får mej typ apatisk och så jävla nere. Jag vill itne ha det så.
Men det är Fredag så jag får vara så.
Men ja nu har jag ingen att skriva... Förutom att jag vill gå på bio! =)
/ Mysan



Pappa Jag saknar dej så sjukt mkt just nu. Vill bara ha dej här så jag kan prata med dej.
jag älskade att prata med dej, du var så otroligt lätt att prata med.
Och på söndag skulle du ha fyllt 43 år. Och nu börjar jag att gråta. Pappa kan du inte bara komma tillbaka ?
Snälla, det hära är så jobbigt. Går det inte att spola tillbaka tiden?
Älskar dej pappa  <3 Jag behöver en kram av dej

 

komentarer
Postat av: Mamma

Min älskade unge!

Man får tycka att allt är jobbigt. Önskar bara att du faktiskt säger det när jag frågar vad det är. Du kanske inte tror att jag har lika jobbigt. Det kanske jag inte har (just nu). Men jag saknar min >Älskling så himmla mycket. Jag har tusen saker som jag vill prata om. Tusen saker som jag vill göra just med min Älskling. Men den krassa sanningen är hur mycket än vill att han ska komma tillbaka så kommer det inte att hända. Men tillsammans så kommer vi att fixa detta. men som jag säger både till dig och Flisan ni måste öppna MUNNEN OCH TALA OM HUR DET ÄR NÄR JAG FRÅGAR.

Jag älskar er båda över allt annat, glöm aldrig det.



Mamma

2009-07-11 @ 00:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0