16 Juli

Jag vet dålig uppdate. Är inte på mitt bästa humör heller.
Men nu ligger jag här i en nybäddad säng med fläckten i full gång.
Efter en hård dag på jobbet, har väldigt ont i fötterna just nu kan jag ju säga.
Jag mamma och flisan va nyss i Jakan/Barkarby, kanske inte den mest lyckade dagen, jag ber så mkt om ursäkt.
Men Flisan hittade iallfall jätte fina kläder till bröllopet imorgon. Jag hittade ett par byxor som jag verkligen vill ha.
kanske köper dem sen vem vet.

Jag ligger iallfall och funderar på om jag ska köpa några nya innebandy grejer. Vi ska ju till Gbg snart så jag kan ju
smyga in på klubbhuset ( Sveriges största innebandybutik ) och se om jag hittar nått.
Tänka kika in deras hemsida nu iallfall. Fanns inte så mkt  på hemsidan finns nog mer i butik. Vi får väl se hitta inte de jag sökte men hitta lite annat istället... Klubbhuset


Vi får väl se hur det blir med det. Nu ska jag hjälpa Flisan att städa hennes rum så det blir klart.
Hade pappa varit hemma hade det blivit klart på nolltid. Han var så duktigt på sånt.

Någon som vet någon bra inrednings butik ?
/ Mysan

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0