tråkigt

3 saker ingen vet om dig :

Jag kollar på filmen "wildchild" minst en gång innan jag somnar varje kväll.

Expert på att kladda ner mej

Vill ha en piercing i tungan


3 saker en kille ska göra/vara :
Kunna visa känslor

Vara ärlig.

Finnas när jag behöver och tvärtom

3 saker du skulle göra om du fick 20000 :

Spara eller  dra utomlands eller shoppa upp det, BIO

3 favorit låtar :

Lars Winnerbäck- Kom änglar

Heat- 1000 miles

Dead by April- losing you

3 personer du saknar :

Pappa Tobias Pauline


3 stycken vill ha :

Kläder


Gitarr


Ett förtroende

3 låtar med GRYMMA texter :

Lars Winnesbäck- hjärter dam

Roger Pontare- vindarna viskar mitt namn

Nordman- ödet var min väg


komentarer
Postat av: Pauline

Gumman jag saknar dig också! Fattar inte varför det blivit så här :( Det är jag som varit så jävla off.. Jag vill träffa dig någon dag nu! Det blir ju aldrig av :(

Miss you hun <33

2009-07-24 @ 18:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0