1 juni / ...

Idag har jag bara typ praktiserat.
Eller ja vi var och köpte en ny tv och jag fick min blender.. Imorgon har jag sovmorgon börjar 10 och slutar 19.
/ Mysan


Det gått inte att beskriva i ord hur stor saknaden är. Jag bara längtar så mkt efter dej.
och jag hoppas att du kollade på konserten när vi spelade låten för dej, och att du såg hur nervös jag var när jag skulle säga några ord i en mikrofon, " pappa den här låten är till dej, jag saknar dej"  Det var svårt. Speciellt när jag skulle upp och spela igen. Det gick inte.

och Kryssningen, utan dej. Det var konstigt. Asså jag vet inte hur länge jag kommer att klara det hära. Allt med innebandyn, de har ju alltid varit jag och du, nu är det jag och ingen.
Jag älskar dej pappa och saknaden är enorm, jag vill bara träffa dej. höra dej och röra dej.
Vill inget hellre än att bara få träffa dej. <3
 

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0