11 Juni

Godmorgon på er alla.
Nu har Wildchild gått om och om igen hela natten, IGEN.

Men det är faktiskt ganska skönt att sova med teven på ibland. Så nu sitter man här, flisan är i skolan och mamma sover.
Ska snart kila in och börja städa flisans rum lite innan matte kommer med den nya teven. Måste bara hitta den stora sopkvasten så jag kan sopa ihop alla hennes grejer, Förstår inte varför barn har så mkt saker. Men nu är jag själv som städar hennes rum då kan jag slänga hälften skulle hon vara med skulle hon bara stå och säga NEJ NEJ NEJ.
Men inte nu, Mohahah.

Igår hittade jag en massa sötis bilder på henne och jag kan bara inte hålla mej från att lägga upp några, Hon har lekt med webbkamerna, Asså Shiit vilken söt lillasyster jag har. Hon är ju lite knasig också men jag älskar henne ändå. <3

   

Nej men nu ska jag faktiskt städa, ha det bra
/ Mysan

komentarer
Postat av: cissi

naaaw, flisan är så söt! :D

du med myyyy! :)

2009-06-11 @ 23:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0