5 Juni

Mitt liv har vänts upp och ner, någon som kan vända tillbaka det?

Det är 7 veckor idag, 7 veckor i saknad, på en fredag. Varför just på en fredag. Första fredagen med dåligt väder, fast just nu skymtar solen fram i ryggen på mej. Är det Du pappa ?
I början var det lätt, lätt att titta bakom och förbi, liksom glömma. Att inte tänka på dej överhuvudtaget men ju längre tiden utan dej gå ju svårare blir det...
Jag saknar dej så enormt JÄVLA mycket. <3 Älskade dej då och jag älskar dej nu och det kommer alltid att göra <3


komentarer
Postat av: Emelie

Saknaden är verkligen enorm.

Svårt att fatta att det redan gått 7 veckor. Det har gått för fort.



Men det är bara att fortsätta traska vidare, oavsett hur svårt det än är vissa dagar.



Puss & Kram

2009-06-05 @ 21:08:21
Postat av: Anonym

Det ser så mysigt ut där på stranden och vattnet. Vi har haft så många goda stunder där. Ska bli skönt att komma till haverdal. Längtar så.

Puss mamma

2009-06-05 @ 22:38:06
Postat av: Carro

Puss på dig syster finns här..

Jag saknar honom oxå..

Älskar dig

2009-06-05 @ 22:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0