Första inlägg.

Tjohej, detta är då den nya bloggen som kommer vara lite mer som ett skolarbete.
Det ska bli spännande och se vad deta leder till. Ämnet jag skapar bloggen för är Idrott och Hälsa.

Grejen är att jag Ska börja med en ny kost, Detox tror jag att det heter, Kommer skriva lite mer fakta om metoden imorgon. Men de innehåller inte mycket Kolhydrater. Eftersom jag tränar en hel del så jag måste ha kolhydrater så jag och mamma har bestämmt att jag ska äta kolhydraterna i skolan.  ( det är jag och mamma som ska göra detta)
Syftet är vlära mej att äta sunt och rensa kroppen, kanske gå ner i vikt, komma i form till nästa innebandy säsong. Ska hålla på med metoden i tre veckor.



Lite om mej själv. Jag är tjej på 17 fyller snart 18. Går Hotell och restaurang på matpedagogerna i Sundbyberg.
Spelar innebandy i Järfälla spiders. Det är synd att vi kom på blogge såhär  slutet av säsongen kommer ju inte bli så mycket innebandy träning för mej ett tag. et är typ onsdag och se en massa uppehåll.
Men kanske blir nån träning med valhall (mitt förra lag). Men annars så håller jag ju igång själv. Så träning kommer det att bli.


Nu är det dax att sova, Godnatt,
Tack Jennifer för designen <3


komentarer
Postat av: Jennifer

de var så lite så:)<333

2009-03-31 @ 16:15:49
URL: http://littlemissshunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0