Tisdag 31/3

Godmorgon!
Hoppas eran morgon började bättre än min. Min morgon började som vanligt med att jag inte ville gå upp ur sängen så det blev snooza i 20 minuter, INTE BRA.
Det ska jag också försöka sluta med, Sluta med att Snooza, Men när jag väl gått upp blir man ju pigg, I duschen märker jag vilken Träningsvärk jag har i Armar och Rumpa, Haha jäkla Bodypump.
Men Det var ju ett tag sen jag hade träningsvärk så detta kan jag leva med.
Men annars känner jag mej rätt glad och pigg idag, Senare idag ska jag på Arbetsinterjuv på Ica i Bålsta!
Men nu ska jag KIila vidare.  
-Mysan



Dagens frukost.
Ett Grovt bröd som min syster bakat,
Med rökt kalkon, ost, tomat och basilika
Och en Smoothie på Hallon blåbär och Mjölk,
Den var inte så god,.
Vill ni ha mer recept på Smoothies BESÖKA BLOGGEN

komentarer
Postat av: Elina

hahaa va söt du e :D gör en länk till min blogg för smmothies ^^ <33

2009-04-01 @ 21:41:27
URL: http://elinasoderstam.blogg.se/
Postat av: Cissi

Smoothien och mackan såg riktigt god ut!! :)

2009-04-09 @ 23:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0