13 Maj

Jag har rysningar i hela kroppen inför imorgon. Jag vill inte, jag vill inte. Men jag måste.
Jag måste ta ett sista farväl av pappa, men de känns så onödigt för han kommer ju finnas här med mej iallfall så de känns inte som något farväl.
Jag har så mycket underbara minnen med pappa och min familj så de går bara inte.
Minnerna kommer ju alltid att leva vidare.  Peter Jezewski ringde just på mammas mobil och jag fick svara, Haha de var lite kul. Han verkar vara en riktig sköning. =)
Suckar djupt inför imorgon jag känner mej inte redo. Kan vi skjuta upp det en vecka ?
men nu ska jag faktiskt för söka plugga vidare. är hemma från skolan idag för att plugga just nu kämpar jag med upplysningen och de går ju inge vidare, Jag vill ha cola och så sitter jag här med ett glas mineralvatten....
Till mina vänner jag älskar er <3
/ Mysan



Pappa, jag har pratat med din största idol i telefon, Han verkar vara en riktigt bra människa. Tyvärr kunde han inte vara med på minnesstunden, men han kommer sjunga för dej pappa. För dej, bara dej. Tänk dej din största idol kommer att sjunga bara för dej. Det är som att han skänker sin röst i tre fantastiska låter till dej. Det kommer bli så bra.
Dessutom kommer han sjunga din absoluta favorit låt. och jag lovar att han kommer framföra den så sjukt bra, bättre än dej iallfall. När du låg på vardagsrums golvet med hörlurar och låg där och sjöng. Det är ju inte ofta man får höra dej sjunga. Den dagen måste du ha varit riktigt glad och lycklig. Goodnight Sweetheart <3  Tack Peter

komentarer
Postat av: ~Maria~

Det kommer bli fint imorgon, hela cermonin och när Peter sjunger.



Tänker på dig imorgon.



Kram

2009-05-13 @ 23:07:33
Postat av: Gittan

Hej Mysan.



Jag är Emelies mormor.



Vi har tänkt på er alla i dag, det är svårt när man förlorar någon nära, dessutom är det ju inte vem som helst, det är ju din pappa en viktig person, men jag lovar dig att alla minen man har dom ger oss alla en styrka som gör att vi växer, och just det är vad eran pappa ville.



Jag önskar er allt gott i din familj.



Kram och var rädd om dig/Gittan

2009-05-14 @ 17:35:32
URL: http://blogg.aftonbladet.se/28828/
Postat av: Elina

<3

2009-05-15 @ 00:00:23
URL: http://elinasoderstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0