17 Maj / Godnatt

Det är En månad idag, En månad sen du somnade in!  
Svårt men så är det. Inga mer minnen, inge mer sport. Pappa jag saknar dej. Det känns så konstigt att inte ha dej vid min sida, att klara av allt själv nu. Ingen att fråga om tips, ingen som kan hjälpa mej med innebandyn. Ingen att prata om matchen med i bilen på vägen hem, ingen att träna innebandy i korpen med, ingen att träna på gymet med. ingen pappa som finns där för att stötta mej. Det blir ju svårt för mamma som inte vet något om det. Men jag ska inte lägga över det på henne, jag kan behålla det för mej själv. Ingen att fiska med, ingen att åka ut med båten med. Hela Campinglivet är borta. Fan. Shiiit vad jag saknar dej pappa. Och på torsdag åker jag till Falun på cup, hoppas du är med mej! Ska ju kanske få spela en första match hoppas jag på! <3


Men nu är jag ny duschad och det är sista dagen på depp och fettisch perioden så jag har ätit lite chips idag sen är det slut med det. Imorgon blir det gröt till frukost och de visade sig att jag börjar sen kan man ju till och med kanske ta en promenad innan frukosten om de är fint väder.
Men nu ska jag faktiskt plugga lite innan jag somnar.
Godnatt på er <3
/ Mysan



komentarer
Postat av: MAMMA

Älskade unge! Jag förstår att mycket blir svårare för dig när pappa inte är med. Jag vet att jag inte är bra på innebandy, men trots det så finns jag hela tiden här för dig. Du får snacka innebandy med mig även om jag inte fattar allt. Sen får du söka nya vägar att få det du behöver. Sen har du TOBBE, som är en super go kille, använd honom oxå.

Älskar dig så så så så så så mycket. Jag saknar pappa oxå.

kram älskar dig puss gullefjun MAMMA

2009-05-18 @ 06:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0