24 Maj / Hemma från Falun

Äntligen hemma efter en kanon helg. Visserligen gick de inte så bra för laget men kul hade vi. Eller iallfall jag.
Men nu är jag hemma så nu ska jag sätta igång att plugga.
Det kommer bilder från cupen sen.
/ Mysan


Pappa, varför ska livet vara så sjukt orättvist ibland.
Jag har spelat den bästa matchen i hela mitt liv, Och du var inte där och titta. Jag kunde liksom inte ens ringa och berätta hur det gått.
Du har följt med på varenda match med mej när jag spelat i Spiders men har inte fått spela förren nu.
Och du fick inte se. Så ledsen pappa. Men jag höll nollan vi vann med 3-0 mot surehammar.
Asså måste erkänna själv att jag var grym. jag älskar dej och tänker på dej alldeles förmycket   <3

komentarer
Postat av: Jannike

Jag älskar dig Mysan <3

Du är så stark och du hanterar dehär på ett så bra sätt :)

2009-05-24 @ 22:16:37
URL: http://jannikelindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0