1a April

Asså fy fan va jag känner mej usel nu.. Asså jag vet inte vad det är, men när jag skulle somna igår så kände jag än jätte konstig känsla i hela kroppen. Typ stress och jag fick kramper i magen när jag väl lyckade somna så sov jag typ oroligt. Hade så himla mycket att göra idag. De va skola med praktik, redovisning  eller ja nästan och sen skynda mej hem för att packa resten sen till bro lämna grejer och troligtvis ha träning.
Drömde en massa konstiga drömmar också. När jag sedan vaknade imorse så hade jag jätte ont i magen och kudden va full av hår, och huvuder håll på att explodera.

Så nu känner jag mej jätte usel för att jag inte går och känns som att jag göra alla ledsna speciellt mamma.
Förlåt. Men jag försökte. Jag gick upp försökte att inte känna efter så jag packade allt och klädde på mej sminkade mej sen kom det. Började böla för att jag fick så ont.. Så nu ligger jag här och tar de lugnt och väntar på att vårdcentralen ska öppna eftersom dem aldrig ringde tillbaka igår..
Kanske ska försöka få i mej nått också. Magen är Ganska TOM.
Men vi får se om jag orkar. Ha bara ätit massa värktabletter just nu för att få bort huvudvärken.

Men nu har jag förklarat ska bara ta det lugnt nu. Stressa av och försöka koppla av. Jag funderar lite på att försöka gå på nån massage eller nått för jag har ont i kroppen. Eller jag kanske ska gå och simma eller sola.

Vad ska ni göra idag då? Stjärntorsdag


komentarer
Postat av: mamma

Jag blir inte arg bara lessen för din skull! Hoppas bara att du kan komma till doktorn snart! Jag vill inte att du ska må så här dåligt! Du tycker att jag låter arg men jag är inte det. Blir lite upprörd bara att du stressar upp dej för saker som du inte behöver stressa för! ALLT löser sig på ett eller annat sätt. Du kommer att få dina svar sen får du leva efter det, anpassa dej. Men sluta att stressa upp dej! Se nu till att den här helgen med alla tjejerna bir så bra som möjligt. Glad Påsk min Älskade Unge

2010-04-01 @ 14:16:46
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0