Förlåt

Blev inte riktigt som jag hade tänkt meh igår, Jag orkade ingenting. somnade till hockeyn för min huvudvärk. har ont i hela kroppen. och nu ska jag in på M. Hur ska jag klara av dagen. Fast det brukar väl gå när man väl har börjat..
Djurgården vann igår iallfal, det är bra. Mycket bra.
Imorgon blir det jag och älskling som är i gloden och kollar på innebandy. Men vad är sportlouge? Det står så på våra biljetter vart sitter man då ?

Aja det blir säkert bra.. Jag lover att jag skriver mera sen.

-Dagens Lustjakt.
-och lite åsikter.
Står på 2 doo listan just nu.
Ses sen pussar

komentarer
Postat av: mamma

Låter lite som att ni har typ VIP biljetter! Förmodligen högst upp i globen. Mysigt!

2010-04-16 @ 12:47:02
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0