Full fart framåt

Sitter på tåget påvägen till katrineholm nu. Första stopp i eskilstuna. Där blir det byte..
Vi sitter och spelar kort och lite sånt och bara myser. Kommer lägga upp lite bilder och sånt när vi är framme för jag har inte så mycket batteri på datorn. Det finns inget uttag just där vi sitter.

Men jag kan ju säga att tjejerna är riktigt taggade iallfall dem har stått på centralen och sjungt en massa hejja ramsor så det bara finns och folk verkar ju tycka att det är roligt. :P
Men dt är kuligt.
Nej nu ska jag kolla på tyra och Bella show tills datorn dör.

Vilket kommer först hönan eller ägget ?

Puss

komentarer
Postat av: simone

Det är säkert någon ödla som lagt ägget och långsamt genom tiderna blivit till en höna :D

2010-04-02 @ 10:06:58
URL: http://fattybom.se
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

vi får hålla tummarna gumman ;D

hehe ja idag kommer min farfar hem ett par timmar :D

är glad kram

2010-04-02 @ 11:25:16
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0