Godermorgon

Sitter just nu i skolan med kock kläderna på mej, Ska redovisa för erika därför är har jag inte kommit så långt som in i köket än. har varit där och vänt typ.. Så jag ska vara i luckan idag, roligaste som finns att göra på restaurang M.
frukost blev det två bananer. HAHA men det är de lättaste jag kan komma på som jag tål när man går in på hemköp..
Men jag skriver mera senare efter dagen. Ska vara kattvakt med älskling så kan säkert packa upp datorn hemma hos älsks mamma och blogga plugga och kolla på hockey på samma gång.
Men tjing på er. Hoppas ni får en fantastisk dag.


Ja såhär söt kan man ju vara... haha NOOOT..

komentarer
Postat av: mamma

Tänk om du nån gång kunnde fatta hur vacker o söt du är! Och det säger jag inta bara för att jag är din mamma! Satt o kolla lite på dina gammla skolfoton, du är så himmla fin på dom! Fick tårar i ögonen!

Mysan du är vacker, söt, snygg det andra får Tobbe säga!

2010-04-15 @ 13:36:10
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0