Jag hatar Sl.

Igår tog detmej 3 timmar att komma hem ifrån skolan. Hallå kan inte sl bara försöka förbättra sig lite..
jag hatar verkligen sl. Allt går perfekt på morgonen men när man ska hem nej då är det signalfel över allt.
Jag träffade en kompis lille bror på sumpan station igår så jag fick ju iallfall sällskap. Men ändå. fick hoppa av i kungsängen och ta ersättnings buss. tror ni att dem sätter in tillräckligt många ersättningsbussar då eller. Nej dem sätter in två st som rymmer typ 50 pers. Det var typ 200 som skulle åka.
Så står vi och väntar för vi hann inte med den första. så kommer den andra, Idiot till busschafför ställer sig på fel plats så alla bara rusar dit Totalt kaos. Så är vi nästan inne så säger han att bara två till kan åka med, Haha vi va tre.. Lyckat. Så efter en halvtimme kommer det en till, men då har nästa tåg kommit så då blev dem dära 200 typ 500 pers istället. Slutar med att vi ringer tobbe ber han hämta upp oss i kungsängen och han sitter fast i bil kö. Helvets jävla trafik.

Så åker man hem från skolan idag. Tror ni inte att det är samma sak då eller? Jo men självklart. Ringer tobbe då va han i närheten så han hämtade upp mej, tack älskling <3

Jävla skit sl kan ni inte tänka lite bättre, om ni nu ska ha en massa ersättningsbussar kan ni inte sätta in ordentliga jävla bussar då eller?


Här är bara lite av allt folk. Ersättningsbuss hållplatsen är inte de buss skjulet man ser på bilden utan nästa 100 m bort.. fullproppat med folk.

Men vi kunde underhålla oss lite ändå. Före jag lekte med hans hår.

haha visst blev det snyggt, Vårens hetaste Frisyrer. =)

Usch för sl..........

komentarer
Postat av: mamma

Lite kul hadde ni visst ändå!!!!!!

2010-04-16 @ 21:10:53
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0