Valborg

är så otroligt överskattat. Men det blir iallafall middag och mys med mamma och vänner och såklart min pojke.
Får se om jag orkar gå till brasen, det är ju ändå samma jävla brasa som alla andra år. så vi får se.
De va kul när man va liten. Sitter hellre hemma med facebook och talanga och har min egna lilla mösspåtagning med vännerna på facebook :P

Idag har jag haft validering, det gick väl sådär. Mådde skiit dåligt men de gick ändå. Fattar inte varför mår min kropp aldrig riktigt bra längre? Kanske ska ta och gå till läkaren hur läkar rädd jag än är.
just nu har jag halsbränna och är jäääättte hungrig.
Väntar på att tobbe ska komma hem, han körde en kompis till kungsängen precis så när han kommer tar vi och åker ner till mamma.

Andra valborg utan pappa.
varför?

"det där är respekt"  - Stefan Bodén


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0