Det regnar över byn idag

Sjuukt tråkigt när det regnar men ändå lite mysigt. men hade säkert varit mysigare om man sluppit vara  själv.
Känns lite som att jag alltid är själv. Och älskling ska göra massa saker för att han har semster, allt utom att ta det lugnt.
Just nu har han och leker med bilen. önskar jag kunde följa med men jag har ju hunden och för deras katt skull så stannade jag hemma.. men nångång ska jag väl följa med. har inte träffat Svärföräldarar på jätte länge. saknar dem faktiskt..

Men nu ska jag och hunden sätta oss i soffan och kolla på film.



v a d   s k a   n i  g ö r a ?

komentarer
Postat av: julia

sv: allt bra här;)

Händer ikv?

2010-08-02 @ 14:18:25
URL: http://juliaasliv.blogg.se/
Postat av: chris

ja det är bra att du har dem :) åh men det är svårt att få massa besökare till bloggen, måste uppdatera massa, skriva i allas bloggar och ja typ provecera lr va modell, haha :P

2010-08-02 @ 14:28:11
URL: http://chriisss.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vi har varit på stranden! Grymt fint väder här idag!

2010-08-02 @ 16:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0