Goooodmooorgon FREDAG

Idag är det fredag.
Min fredag kommer att spenderas med "hela stora familjen" Förs blir de tjej dag med mammsen och Syster.
Ska åka och shoppa lite. *Spännande*
Ikväll blir det kompis kväll på Lasse Åbergs museum, vårat favorti ställe.

Imorse skulle jag ha bakat bröd, Men det blev inte så jag somnade såklart om när klockan ringde. Jag måste verkligen skärpa mej. Men jag har börjat på naglarna iallfall. Den bliir super fina.
Men nu ska jag fixa klart med alla cvn som jag ska lämna lite här och där.
Men vi hörs senare

2 doo när jag kommer hem:

- Veckans Hottisar.
- göra klart naglar.
- Fixa mej inför kvällen


komentarer
Postat av: jcouture - KIKA IN Å LÄMNA EN KOMMENTAR

Ne jag sov inte alls bra.. :-(



Vad har du tänkt att shoppa idag då? :)



Kram

2010-08-20 @ 13:08:00
URL: http://jcouture.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det låter mysigt du :)



Svar: JA det var fantastiskt skönt minsann!!

Kramar

2010-08-20 @ 17:44:47
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Carina

Kul att du har vårt ställe som "ditt" ställe. :)

2010-08-27 @ 10:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0