Lördag 28 aug

Morsning Korsning.
Jag vet att det blev lite bloggande igår men jag trog hemma ifrån vid två på dagen och va hemma igen vid halv två på natten så jag va ganska trött och hade ingen större löst att öppna datorn.
Det gick skit bra igår och jätte roligt va det. Jut nu bara längtar jag tills nästa gångjag ska dit och det blir p.
Nästa vecka Jobbar jag alltså måndag, tisdag, onsdag och torsdag. Ska blir riktigt skojigt.

Ända negativa är att jag har otroligt ont idag.
Ont i mina händer, min trasiga tumme så kommer få använda handskyddet idag och jag har otroligt ont i mina fötter. Så dem ska får sig lite massage sen.



Idag ska Min älskling överraska mej med nått.
Jag kan ju ana vad det är men ändå inte. Han säger att vi ska till kista så då kan man ju bara veta att jag ska gå på bio men vad för film det har jag ingen aning om. Hoppas det blir någon bra.. Jag bara älskar när han gör sånt hära. Det är Gulligt och roligt.
Och så ska jag försöka hitta ett par nya byxor att ha på jobbet.



VAD SKA NI GÖRA IDAG ?


komentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; ahha ja ! :D

2010-08-28 @ 12:24:03
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0