nej men herrgud.

Vad tänkte jag när jag sa att jag skulle sluta blogga. Det går ju inte.. Blogga är ju en del av mitt liv. och det finns ju faktiskt folk som uppskattar det jag bloggar om. Så varför sluta.  Nej skärpning nu blir det nya tag.
Igår kollade vi på "snabba cash" jag som inte har läst boken tyckte dock inte att den va så bra..
Tyckte faktiskt att den va rätt så usel. Glad att jag inte kollade på den på bio.

Satt och fixade mina naglar också. eller iallfall försökte. Jag köpte Tippar igår. skulle testa att sätta dem över hela nagel. det vart väl bra tills jag förstörde allt. Och det är så jobbigt att ta bort dem så dem får sitta kvar.. Ska spara tipparna till jag köpt Gele också. Så tror jag att det blir mycket bättre.

Eftersom pojken drog iväg till sina föräldrar utan mej denna gång också, Undra när jag ska få träffa dem. men det va för ozzys skull så han skulle slippa vara själv.
Snäll jag är..
Så ska sätta mej och kolla på Svenska hollywood fruar..


komentarer
Postat av: mamma

Ja precis! Blogga på som fan! Jag älskar att läsa din blogg! Blogga mer! Puss love you!

2010-08-04 @ 16:47:07
Postat av: isabelle ' ida ' ines (mamma mu)

tack dsm:)! mamma mu e våran vän.. ;)

2010-08-04 @ 17:36:46
URL: http://mammmamu.blogg.se/
Postat av: moa

Vad tycker du om min Norrbotten bildbomb?:D

2010-08-04 @ 22:26:09
URL: http://livetommoa.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha men ibland kan man bli trött på bloggen. men det är okej, man får bråka lite ibland.. bra för kärleken ;)



Svar: Det är ju mys det med! Det är alltid kul med såna tjejkvällar. Det behöver man.

2010-08-05 @ 15:41:10
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0