Onsdag, 11 augusti

Ja jag har inte så mycket att skriva idag.
jag har inte gjort speciellt mycket heller.. Typ spelat guitar hero, pratat med arbetsförmedlingen så ska dit imorgon och fixa lite.

och nu ska vi åka iväg till farfar för att han fyller år idag. GRATTIS FARFAR.
ikväll blir det nog träning, Har inte varit där på ett tag nu. Så kanske dax att masa sig dit.
Men står i valet mellan träning eller Tvättstugan, Det ser ut som ett bombnedslag här och jag har inga kläder kvar snart.
Så vi får se hur det blir.


varför skulle jag sluta skolan för? 
vill ta Studenten igen.....

komentarer
Postat av: - Alexandra!

sv: Tack så mycket! Kul att du tycker det. :D

2010-08-11 @ 15:40:52
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0