onsdag 25 augusti

Så himla ledsen för att jag inte uppdaterat typ någonting idag. Men jag vaknade med världens migrän och hade ingen större lust att sätta mej och glo in i en dataskärm.
Så jag gick upp och fixade mej och möte upp mamma åkte till centrum köpte migrän tabletter och någon timme senare började det släppa..

Senare tog vi en tur till en loppis för att lämna lite books mamma ville bli av med..
Käkade senare lunch på MAX- Sveriges GOOOOODASTE hamburgare.

Tog en Delifresch low crab med pommes- där försvann nyttighets poängen jag tog i en LOW CRAB.
Det var jag mamma och Syster. Syster är hemma och är jätte förskyld så hon kunde få följa med.

Samtal på max.

Jag till syster:    - Dem har trådlöst internet här har du inte med dej din telefon ?
- Nej vadåra?
- Ja men då kunde vi ha fixat det dära med spelen.
- Aha.... Synd..

Några minuter senare
- Mamma, mamma det finns virus här....  (tänker direkt på det trådlösa internet)
- VA?!?!?!  Hur vet du det ?
- Men jag är ju sjuk..............

HAHAHA så klockren skrattade gott åt henne

Näe vi väl kom hem så somnade jag som en gris, tack vare huvudvärken blev väckt av min sötaste älskling som kom och hämtade mej hemma hos mamma och nu kom vi just hem ifrån en jätte mysig middag på vinan.

Jag och älskling har varit tillsammans i 1½ år idag. Tänk att tiden går så snabbt när man har roligt..
Imorgon blir det dag med mamma igen vi ska iväg och köpa lite grejer och så ska jag ha Frukost möte med sötaste Evelina.






komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0