Söndag, betyder tvätta och städa

 Japp då va det söndag Igen.... Fattar inte att veckan kan gå så himla fort.
och Söndagar brukar betyda Städa och tvätta för min del och deet är precis det jag ska göra.
Jag håller på att tvätta just nu. Väntar på att älskling ska åka iväg och döma så jag kan städa och baka lite blåbärspaj.

Jag måste vara världens klumpigaste person. Jag hade gjort i ordning ett glas blåbärs smoothie eftersom jag är så dålig på att äta frukost och det är ju bra om man får i sig nånting.
Så skulle jag ställa ner glaset på bordet för att plocka undan lite sen ta upp den tror ni inte att hela glaset bara glider ur mitt grepp sen hade jag blåbärs smoothie över typ hela mej på mina nya byxor och på golvet och lite kvar i glaset. Skönt de så jag fick i mej lite frukost iallfall..
Tur att man håller på att tvätta. Så jag hoppas bara på att det ska bli rent.



Vad ska ni göra idag ?

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0