Tisdag 17 Augusti

Idag har det inte varit någon bra dag. Jag ahr varit "SOFFLIGGANDES" ja. min pojkvän tog ju sängen så jag fick bo i soffan.
Jag vet inte alls vad som är fel. Jag har bara mått illa och ja spenderat mycket tid på toaletten.
Från att må hur illa som helst går allt över till Hunger. Då menar jag HUNGER.
Åska-storm-blixt-tornado-hungrig. Men jag får inte äta nånting. Men det tänkte jag göra ändå. Eller ja yoghurt och bananer eftersom nått annat ska jag inte ha.

Nu ska jag fortsätta med det jag hållt på med hela dagen.


Kul va. har börjat om hela Sex and the city serien och har även börjat läsa andra boken i Twiligt serien.
Så nu ska jag fortsätta med det..
Puss hej, Skriver om jag hittar eller kommer på något intressant

komentarer
Postat av: paulina♥

ölskar satc :)

2010-08-17 @ 23:56:56
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: anki

twilight böckerna e sjukt mkt bättre än filmerna, tycker jag iaf :) sista boken är min favo vilken är din?

2010-08-18 @ 20:35:08
URL: http://livinginkarlskrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0