16 februari

Skolan har jag varit i idag. Det var faktiskt helt okej.
hade drycker då höll vi på med kaffe, sen hade jag utvecklings samtal sen estet. Sen åkte jag hem.
För att nu ska jag iväg till praktiken, kommer hem ikväll se om jag orkar skriva mer då.

Resten av veckan är just nu ganska fullbokad. Rätt skönt men samtidigt inte.

4 maj åker jag på studie resa till Österrike, ska bli hur spännande som helst =)

Men ska fixa till mej lite nu.

/ Mysan

komentarer
Postat av: zara

sv:Jadu just nu är det mycket i skolan och inför studenten :). Men allt går bra. Är dock förkyld nu så är hemma och försöker att bli frisk.



Sj?:)



Ha det bra

2010-02-16 @ 20:25:36
URL: http://foreversucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0