26e februari

Det blev ingen ensam dag hemma. Utan mamma kom och hämtade mej så åkte vi och solade, det var jätte skönt. Sen åkte vi och åt lunch på kina haket här i bålsta "lucky house". Det var gott, tog det absolut mildaste för min mage.
Sen åkte vi hem och så softa lite sen fick jag världens kick och sprang upp till gymmet och va där en timme och träna jag är helt, helt slut. Ska nog ta och gå på spinning passet på måndag. Och ska prata med sandra om hon kan fixa min naglar imorgon skulle vara skönt att få ha nånting fint eftersom jag tappar håret, så jag kan ju inte ha snyggt hår.




Nu har mamma en kompis här och vi sitter och fikar och pratar om vad som luktar gott, mamma tycker att putsmedlet till glasögonen luktar gott, jag tycker bensin luktor gott det höll dem med mej. Vad tycker ni luktar gott?    Alltså inte parfym utan annurlunda lukter.


Nu har jag äntligen fått veta vad vi ska göra ikväll. Det blev bio och mat i Kista, jag gillar verkligen att gå på bio med honom.  Det är alltid lika mysigt. Jag fick välja film så det blev denna.


Så jag hoppas att det blir en mysig kväll. Men det tror jag.
Men nu ska jag fixa mej lite..

Mysan


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0