Bowlingen gick ju bra.

Äntligen hemma från dagens alla  utflykter.
En heldag på praktiken som var extremt lugn oh kommer inte vara lika lugn imorgon men det kommer gå bra. Allt gick ju bra idag.

Sen vidare ner till bowlinghallen där mamma och syster va, min syster bowlar nämligen. Ja men då blev jag också sugen på att bowla. Så då tog jag en match med syster hon var trött så hon var inte lika duktig som hon brukar så jag vann med 398 poäng på 4a serier, ganska bra, för att vara jag som är totalt sämst på bowling.

Just nu sitter jag och väntar på att halvåtta hos mej ska börja så jag kan kolla på det och sen hoppa in i duschen och duuuscha lääänge det är så otroligt kallt.
sen ska jag faktiskt sova jag är jätte jätte trött.
Vill ju vara pigg och glad imorgon.

Dieten, hum, den jobbar jag på ;)

nu ska jag gosa ner mej i soffan med syster.
känner mej lite smått nere så då kan hon få mej på bättre humör.

Godnatt på er.

Mysan


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0