Lördag idag.

Idag händer väl inte så mkt ska kolla på Tobbes match kl 4a så vi ska väl försöka hinna tvätta hans match kläder innan. så vi får snabba oss på :P
sen vet jag inte vad som händer.

Igår när jag skulle sova sa tobbe att jag spänner mej när jag sover därför får jag ont.
Så jag sa att jag skulle anställa alexandra som en avslappnings röst varje gång jag går och lägger mej för hon är as grym på det dära. att få mej iallfall att slappna av. 
Går det bra alex ?  skulle verkligen behövas, hehe =)


Nej nu ska man väl ta och göra nån nytta.

Tråkigt att skriva blogg när ingen komenterar den..


Mysan

komentarer
Postat av: Emelie

Jag kommenterar juh.. :)



Jag spänner mig också när jag sover.. Så jag har så mycket problem med rygg, axlar och nacke! Jag håller på att bli tokig på det här..



Men är spänd över lag. Enda gången jag slappnar av är när måns killar mig på ryggen.. :) Eller håller på med håret.. Får anställa någon som gör så dygnet runt på mig.. Haha.. :)

2010-02-27 @ 22:28:32
URL: http://blogg.aftonbladet.se/wiffen
Postat av: mamma

Låter som en bra idé!

2010-02-28 @ 17:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0