Magkatarr

jag hatar den, vill bara att den ska försvinna. Vaknade kl 4 med värta kramperna i magen, sprang på toa fram och tillbaka. Sen gick jag och la mej och sov tills älsklings klocka ringde då kom det igen, då var det bara upp och springa igen. usch sen gick jag upp började fixa mej för praktiken det gick ju sådär.
Började knata mot bussen kom halvvägs sen var det bara att springa hem igen, skiiit jobbigt.


Men nu mår jag mycket bättre och fundrerar på att ta mej till krägga ändå men det känns lite onödigt vet inte när bussarna går heller.
Så vad skaman göra isället bara sitta hemma, nej det är tråkigt.
men jag måte vara klar när tobbe kommer för vi ska ut på 1års firande.

Kanske vara med mamma en stund. Jag vet inte. Är sugen på att sola lite får se om mamma gillar den idén.
Jag vet inte vad tobbe har för planer ikväll för det vill han inte berätta söt han är =)

Nej men nu ska jag gör nått tjing

Mysan

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0