Sl trafiken är underbar

Godmorgon, eller för mej ingen speciellt god morgon.
Hatar verkligen denna tåg trafik som får problem varje gång det kommer snö.
Shiit vi bor i sverige inte på bahamas dem borde ju vara förberedda att der faktiskt kommer att komma snö.
fattar liksom inte, gör nånting åt det, sätt en liten plog på tågen då eller nånting.
Jag blir galen, nu ska jag lugna ner mej med en varm kopp te efter min promenad till stationen eftersom bussen inte kom.

aja nu sitter man här frussen i soffan och kollar på hockey, Sverige- finland. 3-0 står det just nu.
Jag fattar inte asså säger man inte att " De finska spelarna är taggade idag" och inte " De finländska spelarna är taggade idag" jag stör mej på det som bara den. Det skulle typ vara som att vi säger "dem sverigländska".
Det är galet.
hoppas att sverige håller nollan iallfall, ganskaa bra match faktiskt.


Idag skulle jag varit i skolan, men sitter hemma och ska plugga istället. Tänkte göra klart projketet och hoppas att cancerfonden svarar idag.
Sen ska jag väl passa på och följa med mamma till Kista, Men bajs tobbe har min Kort. Så kan inte handla nått.
Jaja, Skit samma det är viktigare att han får lunch.

men nu ska jag göra nått vettigt.

/ Mysan

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0