Äntligen fredag

Fredag, Helgens lediga dag, iallfall för min del. Ska jobba både lördag och söndag. Skiit, men jag gör det som sagt inte för min skulle, jag göra det för våran skull.
Fortfarande sjuk men det går framåt. Just nu väntar jag på att pojken ska komma hem så vi kan åka iväg och göra lite ärenden.
skulle ringa arbetsförmedlingen idag, fattade inte ett skit och när jag väl kom dit så sa dom bara "Du har placerats i kö, väntetid är ca 7 min, du har plats 31" Just den samma sekunden såg jag min mobil räkning bara tickade uppåt, Så jag la på och tog beslutet att åka dit istället just därför älskling måste komma hem snart.

varför ska man behöva jobba för? Eller jobba vill jag göra men varför kan inte jobben komma till mej. Och det är jobbigt att jobba när man inte trivs. Finns ett ställe jag verkligen vill jobba på men där har dem så mycket personal redan. Så ja vad ska jag göra. Och jag har börjat tveka med mitt liv, jag vet inte riktigt vad jag vill göra längre. Det är jätte jobbigt. visst det är mat jag verkligen vill hålla på med. Men som laktos och gluten kommer det aldrig att gå ihop.
Därför ska jag väl köra service ett tag men jag vet inte om det är riktigt jag heller. Jag vill jobba med Catering.
Någon som är duktig på att att starta företag?

Aja jag hade  tänkt och klä på mej nu och lite så. Jag duschade precis. Puss hej


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0